رفتن به مطلب

mu4um

کاربر
  • تعداد ارسال ها

    9
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

درباره mu4um

اطلاعات فردی

  • تحصیلات
    لیسانس

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

دستاورد های mu4um

Rookie

Rookie (2/14)

  • از دیدار روزانه شما خرسندیم
  • ارسال نخستین سؤال
  • یک ماه با المصباح
  • ارسال نخستین پاسخ
  • یک هفته با المصباح

نشان‌های اخیر

0

اعتبار در سایت

  1. mu4um

    دو بار آش گرفتن

    سلام علیکم. اگر در جایی که آش می دهند، دو بار در صف بایستیم تا دوبار آش بگیریم، لازم است قبل از دریافت آش دوم حتما از مسئول آنجا پرسش کنیم که آیا دوبار آش گرفتن مجاز است یا نه؟ یا اینکه می توان بدون پرسش، آش دوم را گرفت؟ قوانین و شرط خاصی در آن مکان، ذکر نشده است.
  2. mu4um

    استفاده امکانات نرم افزار

    سلام علیکم. نرم‌افزار بانکی قابلیت کارت به کارت دارد. آیا می توان از این قابلیت برای نیتی غیر از کارت به کارت استفاده کرد؟ مثلا از این قابلیت برای شناختن نام صاحبانِ شماره کارت های مختلف استفاده کند، بدون اینکه قصد کارت به کارت داشته باشد.
  3. mu4um

    ثبت اطلاعات در سایت ها

    سلام علیکم. در هنگام ثبت نام در یک سایت از ما آدرس ایمیل می خواهد، آیا حتما باید آدرس ایمیل واقعی خودمان را وارد کنیم؟ اگر یک آدرس غیر واقعی باشد، دروغ محسوب می شود؟
  4. mu4um

    قوانین سایت ها

    سلام علیکم. در قوانین سایتی خارجی آمده است که کاربران کشورهای خاصی حق استفاده از این سایت را ندارند. رعایت این شرط در صورت پذیرش قوانین سایت در هنگام ثبت نام ضروری است؟ در صورت عدم پذیرش قوانین چطور؟ صرفا بازدید سایت و بدون انجام ثبت نام و پذیرفتن شرط و یا هر گونه تعهدی.
  5. mu4um

    قصاص نابالغ

    سلام علیکم. اگر دانش آموزانی در کلاس درس یک معلم حاضر باشند که هم کلاسی های خود را آزار بدهند به شیوه های مختلف، و مدیر مدرسه، آموزش و پرورش و والدین دانش آموزان مربوطه برایشان چندان این موضوع اهمیتی شاید نداشته باشد و اقدام خاص موثری انجام ندهند. آیا معلم می تواند از دانش آموز مظلوم بخواهد که یا ببخشد یا مانند آزار و اذیتی که دیده است را جبران کند؟ مثلاً سیلی خورده است، مانند همان سیلی که خورده است بزند. دانش آموزان نابالغ هستند.
  6. سلام علیکم. بسیاری از سایت ها برای کسب درآمد از تبلیغات استفاده می کنند. استفاده از افزونه های مسدودکننده تبلیغات (ad blocker) که روی مرورگر هر شخص نصب می شود و تبلیغات سایت ها را ناپدید می کند، مجاز است؟ باتوجه به این مسئله که با ناپدید شدن این تبلیغات برای کاربر، درآمد سایت کاهش می یابد.
  7. mu4um

    قوانین سایت ها

    سلام علیکم. در طول روز وارد سایت های مختلفی می شویم ولی در هنگام استفاده یا ثبت نام، هیچ تهعد یا شرطی را نمی پذیریم و قبول نمی کنیم. با این حال، مطالعه قوانین هر سایت و رعایت مواردی که در قسمت قوانین سایت آمده است، لازم است؟
  8. خدا خیرتان دهد. تشکر. اگر این شرط که هر فرد باید یک حساب کاربری بسازد، تصریح نشده باشد و در قوانین سایت هم چنین چیزی نیامده باشد، می شود بنا را بر مجاز بودن گذاشت یا اینکه لازم است حتما از صاحبان سایت بپرسیم که آیا می شود چند حساب کاربری ساخت یا نه؟
  9. mu4um

    ساخت دو حساب کاربری در یک سایت

    سلام علیکم. اگر یک سایت خارجی، به هر حساب کاربری به مدت ده روز امکانات پولی سایت را به رایگان در اختیار بگذارد و بعد از ده روز استفاده را منوط به پرداخت هزینه بکند. اگر شخصی هر ده روز یک حساب کاربری جدید بسازد تا با این کار بتواند بدون پرداخت هزینه از امکانات سایت استفاده کند، آیا مجاز است؟
  10. سلام علیکم. اگر سهام عدالت را فروخته باشیم و مبلغی به دست مان رسیده باشد که حاصل فروش سهام بانک ها و سایر چیز ها باشد، با فرض ربوی بودن بانک ها، با آن پول مخلوط چه باید کرد؟
×
×
  • اضافه کردن...