سید علی الواعظ مهمان ارسال شده در 25 تیر 1402 اشتراک گذاری ارسال شده در 25 تیر 1402 السلام علیکم و رحمةالله بنده به سؤالات پائین جواب واضح (حلال یا حرام بودن) را خواهانم. استفاده از اشعاری که در متن آنها از می، میخانه، پیمانه، مستی، شراب، جام، باده، ساقی، ساغر، صنم، رعنا، پیر خرابات، باده، مطرب، خراب، افسون، افسونگر، جنون، دائم الخمر، هوالهو، حضرت شراب، شراب عشق، حسین می بده، می علی ساغر علی، خُمرهی می، هو هو عسل عسل، هو علی مدد، سبو علی سرّ مگو علی، بی خود از خود شدم، چشم و ابرو، زلف و گیسو، موی و جادو، خالق و رازق یا علی، خمار و مبهوت، رب جلی یا حیدر، جام سبو کشان، پیالهء ناب، جام نایاب، تیغ ابرو، مه سیما، قد دلجو، زیبا صنم، صورت زیبا، بُت دلجو، زیبا نگارم، نرگس شهلا، طلعت زیبا، ماه سیما، کمان ابرو، کمند دلجو، رخسار ماه، لعل لب، زلف بر باد مده، نعرهی هو هو، حی لایموت، دلربا و دلبر و دلدار، ای لیلی من، مجنون تو ام، زلف کج و فتنه جوی علی، بد مستی میکنم، دلبرک نازنین، دلبر غزّال، مجنون الزینب، و الفاظی مانند قمرالله در مجالس عزای سیدالشهداء صلواةالله علیه حلال است؟ وضعیت: پاسخدادهشده توسط: ترنجیان لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
کارشناس ارشد ترنجیان 94 ارسال شده در 30 تیر 1402 کارشناس ارشد اشتراک گذاری ارسال شده در 30 تیر 1402 سلام علیکم استفاده از این الفاظ که بیشتر انها جزء خبائث ومحرمات است سزاوار استفاده نیست . اگر چه این الفاظ معنای حقیقی ان مدنظر نیست وکنایه از معنایی است اما در عین حال مناسب مقام وشان اهلبیت ومجالس اهلبیت نیست وضعیت: تأییدشده توسط: ترنجیان لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
ارسال های توصیه شده